5 دانشگاه معتبر کانادا
نوشته شده توسط : آدراپانا

5 دانشگاه معتبر کانادا

مجله خبری معروف کانادا، Maclean، لیست جدیدی از 5 دانشگاه معتبر کانادایی را منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با 5 دانشگاه معتبر کانادا آشنا شوید. به نظر شما کدام یک از این دانشگاه ها در جایگاه اول قرار دارد؟


مطالب مرتبط: ویزای کانادا


دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا که در سال 1908 تاسیس شده، در Edmonton در استان prairie آلبرتا واقع شده است. این دانشگاه بیش از 7700 دانشجوی بین المللی دارد، همچنین دارای 400 توافقنامه آموزشی و تحقیقاتی بین المللی در 51 کشور جهان می باشد. این دانشگاه بیش از 200 رشته در مقطع کارشناسی و 170 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارد. این دانشگاه بیشتر در رشته های مهندسی، علوم و برنامه های پزشکی و همچنین رشته های محبوب قانون و اموزش شناخته شده است. دانشگاه آلبرتا در میان 200 دانشگاه معتبر و برتر دنیا در رتبه های بالای تحصیلی قرار دارد. این دانشگاه دارای فرصت های پژوهشی با بیش از 500 میلیون دلار بودجه تحقیقاتی سالانه است و بیش از 32000 دانشجوی تمام وقت را با اموزش های عالی، امکانات پیشرفته و سایر برنامه های موجود به خوبی آماده می کند. رشته های این دانشگاه، مهندسی (به ویژه مهندسی شیمی، بیوشیمی و علوم نانو) قانون، آموزش و پرورش و داروسازی است.

5 دانشگاه معتبر کانادا

دانشگاه مک‌گیل

در رتبه بندی 2018 Maclean، دانشگاه مک‌گیل نیز، بعنوان یکی از دانشگاه های بین المللی کشور در جایگاه چهارم بعنوان رتبه برتر پزشکی/ دکتری کانادا شناخته میشود که تقریبا 26 درصد از جمعیت دانشجویان مک‌گیل جز دانشجویان بین المللی هستند. این دانشگاه که در مرکز lively واقع شده از نظر فرهنگی با مونترال متفاوت است.

این دانشگاه هرساله دانشجویانی از سراسر جهان با روند افزایشی ثبت نام، را می پذیرد. دانشگاه ‌مک‌گیل به مرکزی برای تحقیق و آموزش در رشته های پزشکی، مهندسی و قانون در سطوح بالا شناخته شده است. نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در مقطع کارشناسی از این دانشکاه عالی رتبه فارغ التحصیل شد.

رشته های این دانشگاه شامل پزشکی، شیمی، حقوق، موسیقی، رشته ی مهندسی، مدیریت، مطالعات مداوم و دندانپزشکی می باشد.

5 دانشگاه معتبر کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا

این دانشگاه بیش از 60000 دانشجوی درحال تحصیل واقع در دو مکان ونکوور و اوکناگان دارد که 14400 نفر از آنها دانشجویان بین المللی از 162 کشور جهان هستند.

این دانشگاه بیش از 200 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد و برنامه های اموزشی مداوم باعث می شود دانشجویان از طیف گسترده انتخاب خود لذت ببرند. جای تعجب نیست که این دانشگاه بزرگترین کتابخانه تحقیقاتی در این کشور را داراست. این دانشگاه به دانشجویان بین المللی خود یادگیری زبان انگلیسی فشرده را در موسسه زبان انگلیسی خود واقع در ونکوور پیشنهاد می کند. اخیرا آمار تعداد دانشجویان بین المللی که در دانشگاه ونکوور حضور دارند به میزان 17 درصد نسبت به 9 درصد سال گذشته افزایش یافته است.

علاوه بر امکانات تحقیقاتی بالا، دانشجویان می توانند از مناظر بسیار جذاب اقیانوس، جنگل ها، و کوه ها و یا از برخی جاذبه های گردشگری واقع در دانشگاه مانند موزه انسان شناسی، باغ گیاه شناسی و مسیرهای زیبای پارک لذت ببرند.

5 دانشگاه معتبر کانادا

دانشگاه واترلو

دانشگاه واترلو میزبان Velocity، بزرگترین انکوباتور با بالاترین سرعت در جهان است. این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های کانادا در رتبه بندی 2018 Maclean قرار گرفته است. این دانشگاه به دانشجویانی که توانایی و استعداد بیزینس را دارند به طور رایگان دسترسی به منابع را اجازه می دهد که به انها کمک می کند یک پروژه را از یک ایده به یک محصول و استراتژی تجاری تبدیل کنند.

این دانشگاه دارای بزرگترین برنامه همکاری در جهان با بیش از 19800 دانشجو شرکت کننده در آن است. ابتکار عمل این دانشگاه به جذب مشارکت بازار کار با بیش از 6700 کارفرما کمک می کند. برای دانشجویانی که علاقمند به استخدام پس از فارغ التحصیلی خود هستند، دانشگاه واترلو برنامه ای دارد که دانشجویان می توانند بین یک تجربه علمی و تعامل مستقیم با صنعت تعادل ایجاد نمایند. این دانشگاه بطور نواورانه و با هدفی روشن برای تبدیل شدن به یکی از پیشگام ترین مقصدهای یادگیری در جهان درحال تلاش است. رشته های این دانشگاه شامل علوم حقیقی، معماری، فناوری نانو و تجارت است.

5 دانشگاه معتبر کانادا

دانشگاه تورنتو

این دانشگاه معتبر کانادا در سال های متوالی در رتبه ی یک قرار گرفته است که جمعیت دانشجویی زیادی دارد و تقریبا 90000 دانشجوی داخلی و بین المللی را در بیش از 700 دوره کارشناسی و 300 برنامه تحصیلات عالی برای ادامه تحصیل پذیرش می کند. این دانشگاه دارای سه محوطه دانشگاهی در منطقه تورنتو بزرگ است که برای افرادی که در هر قسمت از شهر هستند برای دسترسی به آموزش عالی در سطح جهان کمک می کند. دانشگاه تورنتو بسیاری از دانشجویان بین المللی را جذب می کند، آمار دانشگاه نشان می دهد تعداد پذیرفته شدگان از خارج کشور در سال 2017 به اندازه 20 درصد افزایش یافته است. از تحقیقات هوش مصنوعی گرفته تا پیشرفت تکنولوژی های پیشرفته از جمله راه اندازی Creative Destruction labs، تحقیقات دانشگاه تورنتو اغلب در سرفصل های مربوط به اکتشافات جدید و راه حل خلاق بوده است.
در سال جاری دانشگاه تورنتو در میان 100 دانشگاه نوآوران جهان با عنوان خلاقترین دانشگاه با نوآوری های بالا، در لیست رویترز قرار گرفته است. رشته های این دانشگاه عالی رتبه شامل علوم، پزشکی و هوش مصنوعی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: